Jupiter har inga ringar

Jag har varit hemma i en halvtimma nu, men jag har gjort lite andra saker ^^
Jag hade en helt okej skoldag med so, matte, engelska, svenska och spanska och allt flöt på som det skulle. Det var en ganska lugn och mjuk dag.

Jag ska äta middag om trettio-fyrtiofem minuter och seda ska jag till stallet (: Jag kommer vara där senast till klockan fem, så det blir ingen mer uppdatering innan jag kommer hem igen.
Idag kommer jag inte få Silver, det är jag nästan säker på. Det är såklart tråkigt, men det ska ändå bli kul att få rida igen. Idag vet jag dock inte vilken ridlärare jag ska ha (igen) så det blir en överraskning, haha ^^


Dålig kvalité, mobilkamera

Och förresten!
Jag har missuppfattat vilken planet som är vilken! Min favoritplanet var Jupiter, och jag var helt säker på att det var den med ringar runt om, men det var det ju inte. Den planeten är Saturnus.. Nu är jag lite lagom besviken, haha xD


Kommentarer
Postat av: thea

ja det gör det ju verkligen. det är en av dom sakerna som är så roligt med ridning. man kan alltid utvecklas, :)



fin häst!

2010-01-13 @ 16:56:52
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0