Nu försvinner julen i stallet

Silver var inte på världens bästa humör i början när jag kom, men efter en stund blev hon lite trevligare ^^ Lite småsur måste man ju faktiskt få vara :)
Jag hade en bra stalldag idag också. När jag kom dit så fixade jag med Silver, och sen kollade jag på när Sandra red. Hon hade Timmy, och det gick lite väl fort, haha. Hästarna var lite pigga idag, så det blev lite stökigt på lektionen, men det gör ju inget.

Efter det så var jag först i sadelkammaren med Fanny, Amanda och Olivia av någon anledning, jag vet inte riktigt hur vi hamnade där. Efter det gick vi upp på klubbis för att fylla i skötarboken och hittade en hemlig gömma med pennor, och vi la tillbaka dom där sen. Det tog ganska lång tid att skriva, för vi gör det inte så ofta, så det blir mycket när vi väl gör det ^^
Fannys föräldrar skulle bli sena och jag tänkte stanna med henne, men min mamma hade redan åkt hemifrån, så det gick inte. Medans jag väntade på henne började folk plocka ner julpyntet som vi satt upp, julen är över nu. Det gick dock inte så bra eftersom vi varit så duktiga på att sätta upp så det kommer behövas stegar, och de kan man inte använda om några hästar är inne.


En suddig bild, men såhär såg mitt julpynt ut :)

Jag ska gå och duscha om en stund nu, jag kan ju inte lukta häst i skolan imorgon direkt, haha. Vi får se hur mycket mer uppdatering det blir idag, men det kommer nog ett inlägg till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0