Nu ryker julen!

Vet ni?
Jag tänker faktiskt gå och lägga mig, precis nu. Jag har varit jättetrött de senaste dagarna och knappt kunnat ta mig upp på mornarna, och dessutom har jag försovigt mig, så nu ska jag sova mig pigg!

Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan, men jag kollade lite på videos en stund, och så har vi börjat ta bort julen! Imorgon är det dags, men vi kommer inte hinna då, så idag ryker den! Nu ser det riktigt tomt ut överallt, och våran gran står helt mörk och naken, haha. Den åker nog inte ut förrens på fredag, innan dess är det fullt med saker på schemat, bla. två stalldagar för mig och minst en för min storasyster. Läxor tillkommer också, jag har redan fått en liten hög, men de är under kontroll än så länge ^^

Godnatt allihopa! (:

Fotograf: Storasyster!


Kommentarer
Postat av: thea

skönt att få städa ut julen! :)



sv: ja det börjar bli ett tag, men det är ju så roligt med häsar så det lär ju bli flera:p

2010-01-12 @ 23:26:01
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0