Onsdag

Idag har jag haft en riktigt bra dag om man jämför med igår! ^^
På so:n, som vi hade direkt på morgonen, började vi med en uppsats vi ska skriva. Jorden har gått under och vi ska ta med oss en miljon människor till en annan planet (gissa om jag har svårt att veta från vilka länder jag ska ta folk, haha), och sen är det en massa frågot att svara på. Jag älskar att skriva berättelser! En så länge har de inte ens lämnat jorden, så de svåra frågorna har jag kvar, men det får lösa sig på något sätt, haha :)

Efter det hade vi matte, och den flöt på som den skulle, och det gjorde engelskan med. Dock misstänker jag att jag misslyckades på det, jag fick hjärnsläpp xD
Efter lunch hade vi sedan svenska, och det går inte så bra för min grupp, men nu har vi kommit på ett eget språk iallafall som vi ska lära klassen. Det är jättelätt, men det skulle det vara.
Sist idag hade vi spanska, och att säga att den var kul skulle vara att ljuga, men jag överlevde ^^


Haha, vi har världens snyggaste klassrum xD

Jag ska rida idag, men det sa jag ju imorse. Jag borde få silver, men man vet aldrig. Jag vet inte heller vilken ridlärare jag kommer ha. Lisa, Carro eller Ida blir det, och jag hoppas på Carro :)
Nu måste jag gå och byta om och allt så.
Jag hoppas ni haft en bra dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0