Prao-plats

I tisdags fick vi reda på att vi ska praoa vecka 11, vilket gör att vi får en väldigt kort tid på oss att fixa platser, så jag var ganska orolig för min egen del. Idag var det några i min klass som ringde runt för att få tag på platser, men det var fullt överallt, så då blev jag såklart ännu oroligare. Igår mailade jag Lotta, Blåkullas ägare, om att få praoa där, men jag var väldigt tveksam till om jag verkligen skulle få det, dels för att jag är sent ute och dels för att jag inte vet om de tar in några praoare, men idag fick jag svar att det är klart att jag får! Jag blev jätteglad såklart, och nu är jag lättad :)
Så vecka 11 blir en hel stallvecka, haha ^^


Kommentarer
Postat av: Dennis

Läs "Veckans dissar!". Där bland annat Rabih och Noomi Rapaces taltack blir dissat.



http://AttVaraTjugo.blogg.se/

2010-01-28 @ 22:24:31
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: Fanny

gud var roligt kommer du få va med silver hela dan

2010-01-29 @ 08:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0