Silver är bäst ^^

Jag är hemma från stallet redan nu, för de stängde lite tidigare ^^
Det var en bra stalldag tillsammans med Fanny. Linnea (min lilla tjej jag brukar leda) var inte där, så jag behövde inte springa så mycket. Dock tränade deras grupp på galoppfattningar med ledare, så det blev ändå en hel del springa, haha xD Vi fick stanna på nästa lektion också, för de hade samma sak. Dock har de kommit längre och hade inga ledare, men vi stog i volterna och fick smacka på lite hästar och försöka göra så att alla kunde galoppera samtidigt. Det var ganska svårt då det var snabba hästar blandade med sega ^^

När alla ridlektioner var slut så smörjde vi, och sedan fixade jag mycket med Silver :D Jag upptäckte att hon tyckte jättemycket om att bli borstad i ansiktet med min lite hårdare ansiktsborste så vi stog en lång stund och myste :)


Kommentarer
Postat av: Joline

vad söt :)

2010-01-24 @ 10:45:25
URL: http://jolle.blogg.se/
Postat av: sophie

gud vad söt :) vi hade en ponny på min ridklubb som såg nästan likadan ut, lärde mig rida på henne för länge sedan :)

2010-01-24 @ 14:31:24
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0