Skridskoåkning och isdubbar

Jag är hemma från skolan nu ^^
Skridskoåkningen gick bra, men det var svårt eftersom det var snö på isen och den var väldigt ojämn, och den knakade så mycket att det lät som den skulle spricka, haha. Vi fick lära oss använda isdubbar, men bara på isen, inte i vattnet, så det var lätt :)


På elevens val kollade vi på film som vanligt. Först började vi med en film, och så fort den började bli lite intressant och så så började den hacka, så då bytte vi film. Den filmen var otroligt dålig och ljudet hackade, så vi bytta film igen så tillslut hamnade vi på en film som verkar okej tror jag, men vi han inte se så långt.

Jag hoppas ni har haft en bra dag allihopa ^^

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej. Vad vill "du" läsa mer om i min blogg? :D

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0