Ta mig till Umeå

Jag sitter sen en stund (eller några timmar) tillbaka och chattar med Pooni på msn. Just nu kommer vi på en plan för att få mig till umeå där hon bor. Det går inte så speciellt bra.
Det ska byggas en tågbana (heter det så?) som går mellan stockholm och umeå, och då tar resan sex timmar. Perfekt, eller hur?! Problemet är bara att den inte är klar förrens 2011.. För långt borta :/
Det är så att mina föräldrar och syster inte är så glada över att åka hela vägen upp dit bara för att jag ska få hälsa på min kompis, men jag vill det.. xD

Lyssnar på musik gör jag också, så jag tänkte visa er en av mina favoritlåtar ^^
Kaze no mukou e - Arashi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0