Tisdag

Jag har varit hemma från skolan ett tag nu men gjort lite andra saker.
Jag har  haft en helt okej skoldag. På bilden började jag rita mitt rymdskepp, på no:n hade vi frågesport, vi kom näst sist, haha ^^ Sist hade vi teknik och vi fick några frågor vi hade en timma på oss att svara på. Det var jättesvårt! Vi lyckades inte helt, men vi gjorde så gått vi kunde.



Idag ska jag inte till stallet utan det blir en lugn hemma dag, det är faktiskt ganska skönt med det ibland :) Jag har inte heller några planer för idag, jag är för trött för att göra något känns det som, haha.

Jag hoppas ni har haft en bra dag allihopa ^^

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Mycket bra dag :P

2010-01-26 @ 19:48:44
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0