Bara skolavslutning kvar

Idag var det somsagt städdag i skolan vilket har gjort så att jag behövt gå runt med min fullproppade väska på axeln hela dagen, den är lite död nu ^^ Desutom var vi tvugna att gå till och från torvalla och enligt mig är det ganska långt när man har en jobbig väska, haha. Matchen var iallafall inte alls speciellt kul, jag tror att lärarna vann (som vanligt?). Jag träffade Elsa och Adelina en snabbis för första gången sen jullovet också.
När vi sedan fick gå hem höll jag på att dö av värmeslag i min svarta kofta och mössa, jag får nog börja fundera på att iallafall lämna mössan hemma ^^


Haha, jag ser lite (mycket) konstig ut på den här bilden. Där är iallafall min älskade mössa (och svarta kofta) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0