Ha världens bästa sommar min lilla Silver Dröm

Jag har haft en bra stallördag idag ^^ Silver skulle bara gå en lektion för det var lekar så jag hann fixa med henne redan på morgonen. Efter det så fick jag stå inne på ridbanan och hjälpa till under tre lektioner. De hade lekar men inte samma som oss. Jag fick hålla i hästar, hjälpa folk att sitta upp och ge dem lite olika tävlingsgrejer och det gick  bra, ingen åkte av eller så. Efter det var det provapå och då ledde jag Silver tjejen.
Jag fixade och pysslade mer med henne tills de skulle ut och då sa jag hej då och släppte lillflickan. Direkt efter gick vi och åt innan vi satte oss för att smörja och sen gjorde vi en storstädning av spiltor. Innan vi åkte hem passade vi på att fota hästarna i hagen också ^^


Jag har tagit 500 bilder idag och jag orkar inte lägga upp dem jag vill nu, så ni får överleva med en gammal bild tills de nya kommer ^^

Jag kommer självklart sakna Silver-tjejen otroligt mycket i sommar men jag tycker samtidigt att det är otroligt skönt att terminen äntligen är slut. Häst efter häst blir halt och avlivad och de som är kvar (bla. Silver) får gå mer än de borde vilket har gjort mig riktigt orolig för mig. Hon är 21 år och förra torsdagen gick hon fyra gånger, och då var det hoppning! Jag hoppas att hon får världens bästa sommar och får det riktigt skönt för det har hon förtjänat efter den här terminen. Ha det super jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0