Inte för att jag är trött men..

Jag tänkte faktiskt ta och gå och lägga mig nu. Jag är den enda som inte jobbar här hemma så jag har faktiskt riktigt tråkigt hela dagarna men jag tänker ändå inte sova bort dem ^^
Nu på kvällen har vi inte gjort så mycket. Jag har lagat mat, eller ja.. Jag och mamma har lagat mat, haha. Det blev som en pastagratäng som jag kan äta till lunch imorgon. Efter det så såg vi på ett program.. Minns inte vad det heter men alla blev skjutna, haha. Jag har också spelat lite på min gameboy men jag har redan fastnat igen tror jag, får försöka klura ut det imorgon ^^

Ha en superbra kväll iallafall allihopa ^^

Kommentarer
Postat av: amanda

det var grey's anatomy du såg, hahah xd

2010-06-17 @ 11:23:37
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0