Inte långt kvar

Jag har nog haft den skönaste söndagen på länge idag! Lång bilresa/utflykt och.. Jag har igentligen inte gjort så mycket men det är så himla skönt att inte behöva plugga. Nu tänker jag njuta så länge jag kan innan skolan börjar igen ^^



Bilden över är från i somras när jag var på ridläger på Karlshem. Bilden är tagen sista dagen när jag sitter på söta Vagebond och vi ska skritta till hagen för att släppa ut dem och säga hejdå. I sommar, om tre veckor, så är det ridlägerdags igen men inte på Karlshem den här gången. Iår är det Nybygget som gäller och jag hoppas verkligen att det är lika bra som Karlshem, för det är ett riktigt bra läger. Jag hade superkul hela veckan och så men dock lärde jag mig inget i ridväg och det är därför jag inte ska dit igen. Till Karlshem åkte jag ensam men till Nybygget kommer jag åka tillsammans med Johanna som jag träffade i somras. Jag delade stuga med bla. henne i somras och vi red i samma ridgrupp och hon är dessutom den enda jag fortfarande har kontakt med. Jag längtar verkligen supermycket nu. 217 dagar har gått och nu är det bara 21 kvar, sedan är vi äntligen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0