Lördag

Jag har hela dagen idag gått runt och trott att det är söndag, haha. Det var först nu på kvällen det faktiskt slog mig att det är en lördag idag. Imorgon är det därimot söndag och då blir det ingen lugn dag här. Morfar fyller 80 år och vi ska fira det här hemma hos oss. Det kommer lite släkt, men inte så mycket. Anledningen till att vi är här är för att morfar bor i lägenhet (för litet), han vill inte gå ut någon stans och släkten som ska komma kommer från Gotland och Umeå. Jag kommer inte direkt vara social imorgon utan jag spenderar väl dagen på mitt rum eller här framför datorn, tänkte ta och beställa lite böcker ^^

Jaja, jag ska inte prata på så mycket, ha det bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0