Märka

Det får bli ett ganska snabbt inlägg för det låter som att min dator funderar på att döda mig, haha.
Idag är det iallafall.. Onsdag, det är jag nästan säker på ^^ Jag tänkte ta och börja märka alla ridsaker, borstar och sånt jag ska ha med på ridlägret så att de inte försvinner. Om jag gör det idag kan jag börja samla ihopp en hög på torsdag och sedan kanske börjar packa på fredag. Det ska bli så himla kul!


Vagebond som jag hade på ridläger i somras ^^

Idag försvinner Milton och Comet från stallet då, då är vi uppe i 7 stycken (tror jag?) som avlivats iår, och det har bara gått sex månader, jippie. Jag var inte i stallet och sa hejdå igår för lixom.. Det blir bara så sorgligt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0