Mentorsdag på Hellasgården

Idag har vi mentorsdag och vi ska åka iväg till Hellasgården (eller något liknande, haha). Vi har egentligen inget bestämmt vi ska göra där utan vi får göra vad vi vill. Spela minigolf, bada, spela fotboll eller bara.. Sitta och lyssna på musik och prata som jag planerar att göra. Vi kommer ha matsäck med oss och min består som vanligt av mackor. Vi kommer hem senast tre och jag uppdaterar mer då ^^


Jag hittade den här bilden från när vi var på Skansen (och lyckades gå vilse) ibörjan av 8:an. Vi får försöka hålla oss på marker vi känner så vi inte går vilse imorgon där vi inte ens hittar, haha ^^


Kommentarer
Postat av: Fanny

Min klass ska till hellagården på torsdag.

2010-06-08 @ 08:23:18
URL: http://livetenligtsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0