Sista bildlektionen i Rudanskolan

Imorse försov jag mig inte med jag var ovanligt seg så jag hann inte blogga, haha ^^
Idag har jag haft en ungefär likadan vecka som förra tisdagen, "onödigt, prov, onödigt". Först hade vi bild och jag gjorde inget annat än att plugga till no-provet vi skulle ha lite senare.
När vi hade no efter bilden så pratade vi lite först (jag vet faktiskt inte om vad) och sedan helt plötsligt gick brandlarmet och gissa vad? Vi hörde det för första gången sedan jag började där i 6:an, yay! Haha, vi fick iallafall springa ut och vi testade typ en ny nödutgång som tog jättelång tid så vi sprang genom trappor, korridorer och dörrar tills vi kom till ett stort garage i "byggnaden" brevid. Det visade sig att det bara var en brandövning så vi fick gå in efter några minuter igen. Jag och Sanna brukar inte ha skor på oss inne i skolan så vi fick såklart springa ut utan, haha.
Sedan hade vi iallafall provet och det var ett av de proven jag hatar mest. Blä vad svåra vissa saker var. Sista frågan tex. hade vi aldrig jobbat/gått egenom.

Sist idag hade vi teknik och jag fick gå hem på direkten om jag ville. Dock valde jag att stanna kvar för jag ville få reda på vad jag fick på no-provet. Först fick jag reda på att jag fick alla rätt på det vi gjorde förra veckan (om läraren mindes rätt) och att jag fick 22/25 på det vi gjorde idag. Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så bra, jag är nöjd ^^


Min sötkisse som kom och mötte mig när jag gick hem från skolan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0