Sista fredagen

Jag hann inte blogag imorse för hela min morgon blev skum, haha. Jag var helt säker på att min väckerklocka hade ringt men jag orkade inte gå upp för att jag var så trött och sedan hade den inte ringt och.. Haha, det blev lite rörigt ^^
Vi hade iallafall sista gymnatiken i 8:an idag! Vädret var bra och det var nog gymnastiken också om vi bortser från att vi fick släpa på stora, tunga fotbollsmål och någon sköt av min tumme med en innebandyklubba, haha. Först spelade vi någon bollsport jag inte vet vad det heter men man hade en skumboll och racket och sedan skulle man.. Försöka skjuta mål, men man var tvugen att stå på en rad så man kunde inte springa eller så, jättesvårt att förklara. Det var iallafall jättesvårt. Vinden var inte direkt stilla och bollarna nådde aldrig hela vägen fram till mål, haha.
Efter det körde vi skumbollsbandy. Vi hade fotbollsmål, fotbollsmålis men allt annat var bandy. Det var här jag fick offra min tumme, haha. Jag lyckades iallafall göra ett mål och det är mer än jag brukar. Det var faktiskt en rolig sport ^^ Sist körde vi någon "kasta-boll-i-ring-och-kasta-sedan-till-nästa"-lek och jag förstod verkligen inte reglerna, men det verkade ingen göra. Jag lyckades pricka med bollen några gånger tror jag men.. Jag fattade inte, haha.

På elevens val så var det dags att börja med en ny film, men eftersom det här var sista fredagen innan sommarlovet (!) så skulle vi inte hinna det. Istället såg vi på ett avsnitt av den där tv-serien vänner. Det är väl inte direkt min typ av tv-program men vi fick iallafall sluta mycket tidigare, det var skönt ^^


Snart slipper jag min "snygga" skola i några månader, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0