Sista gången med Bandit

Jag red lilla Bandit idag också. Vi skulle rida ut men Lotta glömde det så det blev inne i ridhuset som vanligt. Jag vet inte hur jag ska beskriva vad vi gjorde men en himla massa volter var det, någon liten.. Bana, haha. Det gick inte riktigt lika bra som förra gången idag. Han gick i form och så vissa sträckor men vi kommer inte riktigt överrens, haha. Riktigt svettiga var vi iallafall båda två när passet var över. Lotta sa även att Silver nog är ledig nästa vecka och jag har ju haft Bandit tre gånger så nu får jag hoppas ^^ Vi ska rida ut då iallafall, nu skrev Lotta upp det, haha.


Jag hittar ingen bild på Bandit så det får bli en annan fjordingbild, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0