Sista riktiga skoldagen

En sak jag glömde att berätta var att jag var matvärd idag. Det är någonting som man verkligen inte vill vara men måste.. Flera gånger på terminerna också. Jättekul att ägna hela sin rast åt att torka massa med bord i matsalen, dessutom missar man typ 50 min från en lektion och då hinner man verkligen missa mycket.
Iallafall, först var det engelska och jag lämnade in min text om skola. Några redovisade och så men egentligen gjorde vi inte så mycket. Efter det gick vi och var matvärdar.
Efter lunch kom kyrkan igen och idag var det inte så speciellt kul. Vi svarade på lite frågor, fick frågor besvarade och läste upp svaren och så. Klassen var ganska stökig vilket inte gjorde det så kul. Det var iallafall bättre än en vanlig lektion ^^


Min dator sammarbetar inte så jag kan inte hitta någon mer passande bild, fast Silver passar alltid in ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0