Sommarlov!!

Nu har jag sommarlov, så himla skönt! Vi fikade lite med glass och sånt i skolan och fick sedan våra vita kuvert med betyg i. Jag är jättenöjd med mina ^^ Mest glad är jag över mitt mvg i teknik för vi får slutbetyg i det iår. Mest förvånad är jag över att jag fått vg i bild för bild har alltid varit det hemskaste ämnet för mig. Jag vet inte hur många bildlektioner jag grät mig igenom i runsten utan att rita ett enda sträck och att nu få vg känns så.. haha, jag vet inte ^^ Jag börjar igen den 23 augusti med upprop och sedan har vi inga riktiga lektioner den veckan, skönt.
Nej, nu ska jag gå och njuta av att ha sommarlov fram tills jag ska till stallet. Fanny verkar ha missförstått nått för hon tror att jag inte kommer me det gör jag ^^


Sommar, äntligen sommar!

Och det här blir sista inlägget under "skolan" på länge, så himla skönt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0