Tisdag

Idag är det Tisdag och jag är inte i skolan, haha. Istället så ska jag slappa på dagen och sedan ska jag åka till stallet. Fanny ska ha lekar idag, sånna där med äpple i vatten och sockerbitar i mjöl. Min kamera ska få följa med också och det kan nog bli kul. Imorgon är det dock jag som har de där lekarna, inte för att jag direkt vill det. Vi kommer vara på tre lag med en häst per lag, alltså kommer vi inte rida så mycket. Ge oss en häst var så är jag nöjd.. Fast nu är det så att vi inte har hästar till alla (fast idag kommer det två nya d-ponnysar!) och då har jag det hällre det såhär än att rida Curt och ge honom ryggproblem, haha.
Jag uppdaterar mer när jag har något att skriva om, ha det bra tills dess ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0