Tjugotre grader i skuggan

Idag är första dagen på länge (några dagar) som jag mår bra ^^ Jag är inte direkt frisk men jag hostar inte lika mycket och känner mig piggare än jag gjort de senaste dagarna. Därför är jag helt villgöranågot-ig och klarar inte att bara sitta och inte göra något. Därför har jag gjort så mycket jag kan komma på, plockat all disk, bakat kladdkaka, varit ute med Daisy och lekt med henne på tomten. Jag var inställt på att baka kakor också men jag hittade tyvärr inget recept där vi hade alla ingredienser, eller hur tror ni kolakakor utan sirap blir? ;)


Bilden är inte från idag för jag hade inte med mig kameran men det är samma hund, samma ställe, samma boll och samma fotograf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0