Utestund

Jag var ute med Katten en stund idag och hade det mysigt ^^ Han är så himla go och underbar och just nu är det hans bästa period och han är ute jättemycket och kommer bara in för att äta och kela. Var lite med Daisy också, hon hittade en snigel som var jättekul att leka med. Hon vågade inte röra den men det var kul att rulla runt den och nosa på den, haha.



Jag vet att jag bloggar väldigt tråkigt just nu (men det brukar jag väl göra annars också? ^^) men det är för att jag mest går och väntar på ridläger. Det ska bli så kul att få rida, träffa Johanna och bara.. Ha det bra. Jag gör inte heller så mycket på dagarna som är värt att skriva, fixar till ridlägret och äter lunch, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0