Utflykt

Nu är jag hemma efter 4 timmar i bilen. Vi åkte iväg för att lämna min syster på hölö och när vi gjort det så åkte vi runt och kollade lite. Vi hade en kartbok med oss men hamnade lite här och där för den stämde inte. Lunch åt vi under ett stopp och det bestod av någon sorts mack-pizza. Efter det så delade vi på en chokladkaka och självklart blev jag törstig av det. Något vatten hade vi inte utan bara något lätt kolsyrat vatten med päron som jag smakade, och fy, det ska jag aldrig göra om, alldeles för mycket kolsyra för min del!
Vi hade iallafall en mysig stund även fast min mobil dog efter halva tiden, fast det kanske var bra ^^


Hade inte med mig kameran idag så det får bli en gammal bild från Gotland ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0