En kväll med mycket sms

Pooni har bytt mobil sen den här kvällen har jag ägnat till att sms:a med Pooni (och Johanna, fast det gör jag alltid), haha ^^ Hon visade mig också ett program med Arashi till mig, någon Himitsu no arashi-chan avsnitt, och det var riktigt kul. De skulle typ.. Handla kläder innom ett speciellt tema och det var.. Bara kul att se på, haha.
Förutom det vet jag inte riktigt vad jag gjort, jag såg på någon film på tv och nu sitter jag här och skriver. Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig, har planerat att sätta veckarklockan på nio imorgon. Min syrra ska skjutsas till något ställe och jag älskar långa bilturer så jag följer med.
Jag hoppas ni har en bra kväll och nu säger jag godnatt ^^


Jag har upptäckt att nästan alla mina bildmappar består av bilder på Silver och de som inte gör det består av antingen gamla bilder, bilder på andra hästar eller bilder på Amanda och Fanny och därför har jag inte så många bilder att lägga ut här på bloggen, vi får se om jag kan bättra mig under sommaren och ta lite bilder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0