En dag med många väder

Idag har det varit ett riktigt intressant väder, blåsigt, soligt, ösregn och vindstilla, haha ^^ Då är det skönt att vi har våra två ridhus att rida i.
Silver gick två lektioner idag och jag hann pyssla med fintjejen så mycket jag skulle. Hon var riktigt lerig så jag hade en del att ta bort. Jag fick bort de flesta fläckar men vissa satt där de satt. Hon var jättego idag också och hade inget emot att jag pysslade med henne ^^ Jag släppte även ut henne i hagen och tvättade självklart spiltan och smörjde strykkappor, sadel och träns. Jag hann också med att hjälpa Linnea som red Servus och jag ledde Curt på provapå. Jag fattar inte att jag red den lilla plutten i onsdags, haha.
När vi skulle gå hem från stallet "råkade" jag och Amanda putta ner Fanny i ett dike med vatten och sen underhöll vi oss med att ta lite hoppbilder ^^
Bilderna är tagna av mig eller Fanny.


Haha, synd att staketet går rakt igenom bilden ^^


Sötis ^^


Haha, den här bilden blev verkligen snygg


Den här bilden blev lite bättre iallafall ^^


Darius ^^


Fannys sko efter "badet"




Amanda ^^


Fanny ^^


Båda ^^


Yay, båda är i luften ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0