Silver är bäst ^^

Idag kom jag lite tidigare till stallet än vanligt för pappa kom hem ganska tidigt ^^ Silver var faktiskt inte alls så smutsig när jag kom och hon hade fått snygga skor också. Eftersom jag kom tidigare hann jag pyssla mycket med lilltjejen och vi hade det jättebra, haha. När ryttaren kom hjälpte jag henne lite och så. Jag såg även på lektionen och som vanligt blev det bara skritt och trav för Silver's del, det tror jag inte direkt hon har något emot.
Silver var lika underbar idag som hon alltid är och hon är superbäst ^^


Snygga Milton


Vackraste, finaste och bästaste Silver


Kommentarer
Postat av: sandra i stallet

milton var ju så himla duktig i går det var den bästa lektionen den här terminen tro jag eller fall på milton

2010-06-15 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0