För glad för att tänka ^^

Just nu sitter jag och har ett halvt videosamtal med Pooni på msn. Hon har kamera + mick medans jag inte har något av det utan jag får skriva så snabbt jag kan ^^ Jag älskar att ha videosamtal med henne om man kan säga så.. Hon är så.. Söt, haha. Vi har inte heller hunnit chatta så mycket eftersom skolan har varit så jobbig så nu får vi ta igen det på sommaren ^^



Jag sitter och går igenom min gamla blogg lite och jag måste säga att jag saknar den lite, haha. Ni som har läst den vet ju att jag överdrev med olika gubbar (:) :D xD osv) och bloggade väldigt oseriöst, så kul ^^ Jag tänkte ju inte börja blogga på den här bloggen när jag skapade den, jag skulle bara testa design och så, men sen.. Fastnade jag. Det är roligt att göra nya bloggar, haha. Den här bloggen kommer jag nog iallafall stanna på länge, även fast jag inte gillar den.
Visste ni förresten att jhain är förkortningen för min förra blogg, jagharabsolutingetnamn? Jag har dåligt fantasi, jag vet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0