Idrottsdag

Nu är jag hemma från promenaden, haha. Jag har egentligen inte så mycket att berätta. Vi gick och gick och gick, sedan hade vi lunch, sen gick och gick vi, sen åt vi glass och sista gick och gick och gick vi, haha. Det har varit ruskigt varmt så mina fötter är lite smått stekta nu. Jag kan säga en sak: Aldrig att jag väljer långpromenad på djurgården igen!
Haha, okej, så hemskt var det inte. Bara riktigt för varmt och inte så kul. Jag tog lite bilder iallafall men bara med mobilen så de är jättedåliga ^^


Redo att åka, haha ^^


På tåget


Någonstans jag inte vet var ^^


Framme, haha


*bild som ej vill bli roterad* Matsäck


Efterrätt, haha


Jag, haha (Notera att jag fortfarande har min älskade mössa på mig)


Sanna och jag


Sanna och jag i rätt "färg"


Mjukglass, orkade bara halva, haha


Påväg hem igen


På tåget, haha


Och så var man "hemma" (=vid skolan)

Haha, det där var väl ungefär min dag, och jag lovar, vi gick jättemycket! Haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0