En stalldag med mycket bilder

Anledningen till att jag inte bloggat förrens nu är för att internet inte fungerat.
Jag har haft en bra stalldag men egentligen inte gjort så mycket. Pysslat med Silver och smörjt och gjort rent. Fotat alla in och utsläpp från hagen, de fick komma ut i sommarhagen med gräs idag, gissa om de var glada! Här kommer lite bilder. Vissa av dem är tagna med min mobilkamera så det är därför det är så dålig kvalité ^^









 
Man ser knappt men Silver jagar bort Milton, haha.
























Silver ville inte komma in, haha ^^





Jag känner att det kanske blev lite många bilder nu och ändå har jag tusen till jag skulle vilja lägga ut, haha ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna

Silver är så söt:)

2010-06-05 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0