Hemma från mentorsdagen

Det första som slog mig när vi kom till Hellasgården var vad fult det var, jag hade för mig att det var mer.. Natur. Gröna ängar och.. Jag vet inte, haha. Det var iallafall inte så speciellt fint där och inte så många gröna ängar direkt. Om jag ska vara ärlig så var det tråkigt också. Vi kom dit, gjorde ingenting i mer än en timma (Det var bara 17grader i vattnet, det är alldeles för kallt för mig. Minigolf och fotbollsgolf kostar pengar och.. Sen fans det inte så mycket mer att göra) och efter det åt vi lunch. När vi ätit klart så gjorde vi ingenting i en till timma. Köpte en glass och spelade lite fotboll/king/handboll och efter det åkte vi hem igen, haha ^^


Gräsänder fanns det iallafall gått om ^^


"Blommor" fanns det också


Lite.. Natur, haha


Världens bästa och snyggaste bild, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0