Världens finaste häst får hoppa många gånger

När jag kom till stallet var inte listan uppe än så jag visste inte hur lång tid jag skulle ha på mig att fixa Silver. Det slutade med att jag hade 45 på mig att göra henne fin och gosa ^^ Hon hade riktigt många gräsfläckar och andra fläckar som jag tog bort och vi han gosa länge. Hon var lika go och underbar idag som alltid. När hon gått ut på lektion tvättade jag hos henne och borstade ur grimman. Idag var hon tvunden att gå 4 lektioner, dessutom var det hoppning för alla! Blåkulla har verkligen brist på hästar nu så alla får gå överdrivet mycket. Det är en himla tur att det är lov snart så att de inte göra ännu fler hästar halta..
Silver är bäst iallafall ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0