Världens mest meningsfulla dag

Dagen idag har verkligen varit lugn och meningslös, haha. Vi åt lunch och fikade tillsammans och sedan satt de vuxna och pratade jättelänge. Jag fick en riktighuvudvärk och låg uppe i mitt rum och lyssnade på musik ett tag tills den gick över. Efter det gjorde jag inte så mycket mer, rensade lite i min bokhylla och tog ner lite affischer. Förutom det har jag mest suttit och inte gjort något, men så får det väl vara. Fick höra att Milton ska avlivas och det är ju deppigt. Om han inte hade satte igång för tidigt så många gånger så skulle han vara frisk, men nejdå, han blir en av de alla hästar som avlivats av Blåkulla. Sorgligt.


Kommentarer
Postat av: amanda <3

skulle jag kunna få ta den bilden ? :)

2010-07-01 @ 19:15:57
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0