Amigo

Jag red Amigo idag ^^ Jag blev ganska förvånad när jag såg att jag skulle ha honom, jag var berädd på Bandit.
Vi hade iallafall markarbete idag och vi red en liten bana i först trav och sedan trav och galopp :) Amigo är, för er som inte vet, otroligt seg och det menar jag verkligen. Typ tio gånger segare än Silver, haha. Vi hade några upphöjda bommar också på långsidan vi galopperade och på ett ställe hade vi ett par bommar ihop som vi också galopperade över. Sen hade vi en travvolt med bommar och en annan bomserie. Det gick faktiskt bättre än jag trodde att det skulle göra. Jag tror att jag fick igång honom ganska bra för sista gången vi red banan i galopp så sa Lotta att jag skulle passa så det inte gick för fort, haha. Kul var det iallafall även om jag inte får rida honom nästa vecka ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0