Äntligen "lov"!

Nu är jag hemma igen och "lovet" kan börja ^^ Jag har haft en jätteskön (och onödig) skoldag så jag är på bra humör, haha. Den enda lektionen som vi faktiskt gjorde något på var so:n. Catrin är fortfarande sjuk så vi hade Eda på matten och ja.. Hon gick igenom någonting som alla redan kunde så ingen lyssnade så det blev mest gap, skrik, musik och kortspel. Respektlöst, jag vet. På engelskan hade vi Davod av någon anledningen och där blev det inte direkt bättre. Han lät tillochmed alla sitta och spela kort och göra andra saker än vi skulle..



På lunchrasten ringde jag och Sanna till vårdcentralen för att jag så himla gärna vill veta min blodgrupp. Vi fick ett telefonnummer som vi endast kan ringa mellan 8.30-9.30 så vi får vänta med att ringa tills på Måndag. Jag hoppas verkligen att jag kan få reda på den!

På svenskan efter lunchen så hade de flesta inte så mycket att göra så där var vi också ganska stökiga. Jag tränade teater repliker med Sanna på tyska. Jag var mamma, mormor, varg och jägare, hon var rödluvan, haha. Ni ska höra mina tyska uttal, de äger vekligen ;) Jag vet inte hur många gånger vi gick igenom den men roligt var det. Jag blandade hela tiden ihop vilka röster jag skulle ha till vem och rörelserna var jag riktigt dålig på, haha ^^
Spanskan började fem över två och vi fick ett papper med lite frågor och sådant på. Efter fem minuter var jag klar för det var så himla lätt så jag fick gå hem, haha. Skönt att få sluta tidigare var det iallafall ^^


Vi har (hade?) världen syggaste skola *Host,host* xD

Jag har inte riktigt bestämmt när jag ska till stallet. Eftersom vi har tema så är ingen av mina kompisar där och jag ska bara hålla på med Silver så jag har inget att göra om hon är på lektion. Jag tror jag åker straxt efter fem iallafall ^^ Bloggar igen gör jag när jag kommer hem, ha det bra tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0