Äntligen lyser solen igen

Idag har jag haft en bra dag, det tror jag iallafall. På so:n svarade vi på lite frågor, på matten fick vi veta våra terminsbetyg och på engelskan fick vi nästan veta våra terminsbetyg. Tydligen ligger jag och väger mellan vg och mvg så mina betyg sätts inte förrens det här sista lilla projektet är klart. Jag tror jag tänker sattsa på ett vg, det känns inte som att jag är tillräckligt bra för att få mvg.
På svenskan läste jag ut den tråkiga boken vi har som lästbok och fortsatte läsa "Det" istället, än så länge är den bra ^^ Jag fick tillbaka min filmreflektion och jag fick mvg- (minustecknet är där för att jag glömde källor, haha). På spanskan såg vi bara på en film om typ knark, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0