Bästaste Silver

Jag glömde att säga att jag skulle till tandläkaren efter skolan så jag åkte till stallet på direkten därifrån och därför kunde jag inte uppdatera.
Stalldagen idag var bra. Silver var riktigt söt och gosig idag ^^ Jag hann pyssla ganska mycket med henne innan ryttaren kom och jag hjälpte henne. Silver brukar alltid klia sig när man tränsar henne eller när hon har tränset på sig men idag var hon verkligen extremt kliig(kli-ig) och det var mysigt, haha.
Gruppen red ut och efter att jag tvättat hennes spilta gick vi och öppnade Cafét (Lotta sa åt oss att göra det, haha) och sen gick det inte att låsa kodlåset på kylskåpet så vi fick ringa lite olika nummer, haha. Det slutade med att vi fick lämna det öppet.
Jag sa hejdå till Silver när de ridit klart och sedan kom pappa och hämtade mig.


Bilden går inte att rotera av någon anledning, fast Silver är söt såhär med ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0