En riktigt lerig hage

När jag kom till stallet möttes jag av en riktigt lerig Silver, haha. Det har regnat i ett par dagar än och de går fortfarande i lerhegen nu så hennes ben var riktigt underbara. Hon hade iallafall ett stort tålamod och jag kunde få bort allting även fast det tog ganska lång tid ^^ Första lektionen hade teori så jag hann fixa med henne länge innan hon skulle gå och det var mysigt. Jag upptäckte ett jättepyttelitet sår som hon hade, det var typ ett bitsår som var ett par dagar gammalt som var max en cm och som det blödde ungefär 1 millimeter på och så fort man kom nära det blev hon skitsur och började sparkas, haha. Tänk då om hon skulle få ett riktigt, stort sår, då skulle hon bli riktigt tjurig ^^
Silver var iallafall jättesöt och snäll idag med och jag längtar tills på söndag då jag kanske får rida henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0