Foton i hagen

Nu är jag hemma från en riktigt varm stalldag!
När jag kom till stallet var Silver ute i hagen tillsammans med Nanook, den nya hästen. Jag var nere och fotade en stund innan de skulle in men jag hade inte min kamera med, därför har bilderna riktigt dålig kvalite. När de kommit in hjälpte jag ryttaren att göra iordning Silver och jag upptäckte en massa småsår som jag fick säga till om. Helt bästa vänner var de alltså inte, haha.
Madde red Trixa och de red ut. Hon var verkligen superpigg och inte roligast att leda, haha. De red ut en sväng och in i skogen på ett ställe och det var skönt att de inte red i ridhuset, det hade blivit för varmt.
När de ridit klart fixade jag med Silver för hon skulle inte gå på länge och när jag var klar med henne åkte jag hem ^^











Och så avslutar vi med ett par bilder på Rekyl, haha ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0