Gamla bilder från gamla tider

När jag laddade in bilderna jag hade i kameran kom jag in på ett ställe där alla bilder jag någonsin laddat in från kamera/mobil fanns och nu har jag gått igenom alla. Jag hittade jätteroliga bilder på mig och sanna, gamla var det också. Lite hemskt är det att se på alla fula frisyrer och kläder man haft, haha ^^



Den här bilden gillade jag förut när jag och Sanna precis tagit den, haha. Vi var ute och fotade jättemycket och jag har för mig att vi var nöjda med resultaten men.. Ja, jag var "liten" då, haha ^^ Bilden är tagen för nästan exakt två år sen, den 19 maj 2008. Det känns inte som att det gått så lång tid, men livet går snabbt när man har kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0