Hoppning med Bandit

Jag fick Bandit idag. Vi hoppade en liten bana som första gången bestod av sex hinder och andra gången av fem hinder. Det gick helt okej för oss, vi kom över alla hinder som vi skulle i ett bra tempo. Jag tror att han gick helt okej på "dressyren" också, när vi jobbade på fyrkantsspåret medans de andra hoppade. Jag är nöjd med idag då jag inte ridit honom så månag gånger ^^
Han var verkligen jättesvettig efter lektionen, hela hans öron, hals, bog, under magen och där sadeln låg var alldeles blöta av svett. Jag tänkte svampa av honom men fick inte för vi skulle släppa ut dem i hagen. Så fort jag släppte honom började han rulla sig så han blev riktigt lerig och fin, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0