Hus och lägenhet

Nu är jag hemma från skolan :) Jag har haft en bra tisdag, förvånandsvärt nog. Bilden gick bra och jag gjorde en skiss på huset jag ska bygga nästa vecka. På no:n hade vi Biologi och fortsatte med arv och gener och sådant, vi fick även svara på lite frågor. På tekniken så blev jag klar med min lägenhetsskiss så nästa vecka ska jag börja rita den.
På engelskastödet blev jag klar med mina texter, framsida och innehållsförteckningen så jag ska lämna in den imorgon, det ska bli skönt. Nu måste jag bara plugga till redovisningen vi ska ha vecka 20.
Jag ska inte till stallet idag och jag har inte så mycket att plugga så jag uppdaterar mer senare ^^


Min snygga skola.. Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0