Lördagsmorgon

Idag verkar vädret inte lika fint men det är skönt med tanke på att det är lördag och jag ska till stallet. Det blir jättevarmt att leda den här årstiden och hellst skulle man vilja att alla bara red ut hela tiden, haha. Men om vi ska vara positiva så behöver vi knappt leda längre på lördagar, barnen börjar växa upp.
Idag tror jag inte att det är något speciellt på blåkulla utan det blir nog en vanlig dag. Vi måste bara komma ihåg att inte smörja förrens hästarna gått ut, haha. De har börjar gå ut över natten nu så de kommer inte vara inne hela eftermiddagen (tror jag?). Jaja, det blir nog bra hur et än blir ^^


Haha, min mobilkamera är verkligen inte bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0