Måndag i skolan

Idag är det varmt men inte för varmt ute ^^
Jag har haft en helt okej skoldag, den har varken varit bra eller dåligt. Jag fick tillbaka mitt matteprov där jag fick 39,5 av 40 poäng, haha. Vi började på det nya kapitlet som enligt mig är jättesvårt, jag hann till tal tre! Efter att vi ätit lunch, som bestod av soppa som läckte ut från pappskålarna ut på bordet hade vi hemkunskap. Vi bakade tårta och jag måste säga att våran verkligen inte blev god. Det började med att en i gruppen hälde ut karamellfärg över ena tårtbottnen och som ni förstår så blev det asstarkt. Sedan hade vi sylt, grön och röd grädde och vaniljsås och på toppen hade vi hackad blockchoklad. Det blev alldeles för mycket saker på, för mycket grädde och för starkt, haha. Efter det så såg vi på en film innan vi äntligen fick gå hem ^^


De här kakorna bakade vi för några veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0