Nästan för varmt

Idag är det riktigt varmt ute! 25+ grader står termometern på i skuggan och det kändes när jag gick hem från skolan i svart kofta och mössa, haha. Det kommer bli riktigt varmt att rida idag, vi får se vad jag har på mig för att överleva.
Jag har haft en helt okej skoldag. Vi gjorde inte så mycket på so:n och på matten gjorde jag bara repititionsuppgifterna en gång till. Jag redovisade på engelskan och fick vg+, det är jag nöjd med ^^ Efter lunch hade vi svenska och vi började läsa en bok som vi läst förut. Den är faktiskt riktigt dålig men det är väl bara att läsa och vara glad. På spanskan översatte jag en test och sedan gick jag hem, haha.


Fanny, jag lovar att ladda upp alla bilder på Chip när jag hinner, haha ^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för bilden!!

2010-05-19 @ 21:24:51
URL: http://livetenligtsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0