Onödigt, prov, onödigt

På morgonen hade jag bild. Jag är typ den enda som är klar med bilden så jag satt och gjorde ingenting (nödvändigt) i en och enhalv timma, roligt. Efter det hade vi no-prov och det vill jag inte ens prata om. Jag var klar med provet vid elva så då fick vi gå. Tjudo i ett började tekniken och klockan ett fick jag gå för att jag är den enda som är klar där också. Jag hade alltså kunnat gå hem redan klockan elva. Jaja, jag är glad att jag är hemma redan nu iallafall ^^ Jag tänkte vara lite nödvändig och sätta mig och plugga matte och no, jag har ett till prov i det om en vecka. Jag hoppas ni haft en bra dag iallafall ^^


Vi piggar upp inlägget lite med en bild på världens bästa Silver ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0