Sista riktiga torsdagen i skolan

Skoldagen idag blev långt ifrån normal, haha. Det började med att när halva spanskan hade gått och vi satt och kollade på film svimmade en i klassen helt plötsligt. Hon svimmade verkligen på riktigt, hon var helt borta. Spanskan blev såklart avbruten så vi fick sluta en halvtimma för tidigt. Jag tror inte att det var någon fara med henne iallafall.
Vi hade ingen matte utan de kom och pratade om gymnasievalet och ändringarna. Att vi måste ha godkänt i jättemånga ämnen nu för att komma in på vissa linjer, inte bara matte, svenska och engelska som det varit fram tills nu. Vi slutade 40 minuter för tidigt och fick ha håltimme tills svenskan började. På svenskan fortsatte vi läsa och jag fick lite fler kommentarer om min bok, det är störande, haha.
Efter lunch hade vi no och vi lappade med lite olika syror, baser och.. Indikatorer eller vad det heter. Det gick väl ungefär likadant för min grupp som de andra, vi fick göra om ena arbetet några gånger för att det antingen blev för mycket syra eller bas. På so:n fick vi reda på våra betyg och sen gick vi hem.


Nu kom pappa hem och ska skjutsa mig till stallet så det får bli en Silver-bild, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0