Skötarridning

Jag fick Silver på skötarrridningen ^^ Vi red ut en liten sväng i skogen, inte så långt. Mysigt var det men det var ändå en ganska tråkig uteritt då vi inte gjorde så mycket. Vi travade några sträckor och red på smala stigar i skogen med lite backar och sånt men när vi rider ut med ridgruppen rider vi mycket längre och så, haha. Det var iallafall kul att rida Silver och hon gick med öronen framåt hela tiden. Vi avslutade med att galoppera i ridhuset och vi fick stå i lätt sits och bara.. Galoppera, haha. Jag drev på Silver så att hon flög fram, hennes galopp är så underbar ^^
Jag fixade med henne efteråt och sedan kom mina föräldrar och hämtade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0