Sommar på riktigt

Vi såg inte på någon bra film och ska jag vara ärlig så fattade jag inte så mycket. De två huvudpersonerna var sjukt lika (enligt mig) och den ena var ond och låtsades vara god och den andra var god och låtsades vara ond, haha. Vi hann inte se klart på den men jag tror inte att slutet kommer vara bättre än början.



Det är riktgit varmt idag med, 25+grader i skuggan. Jag är fortfarande så dum att jag går i mössa och svart kofta så jag höll på att svettas ihjäl när jag gick hem, haha. Nu har jag iallafall tagit av mig mössan, jag tror att jag får börja fundera på att lämna den på heltid ^^ Idag ska jag iallafall klippa av mig lite hår så då blir det svalare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0